20 ارديبهشت 1403 ساعت 07:14

سوالات رایج دانشجویان

  1. چه مقدار از بدهی شهریه باقی مانده است؟ برای دیدن  مانده بدهی شهریه وهمچنین ریز شهریه ثابت ومتغیر و مقدار واریزی گزارش 1110 را مشاهده نمایید0

 

  1. از چه تخفیفاتی میتوانیم استفاده کنیم؟ تخفیفات شامل (خانه کارگر-شاغل بودن-کمیته امداد و بهزیستی-دو دانشجویی-مقطع پایین تر-ممتازین-تخفیف 20 درصد خود موسسه) جدول تخفیفات در کانال و سایت گذاشته شده است  .

 

  1. چند ترم میتوانیم از از وام دانشجویی استفاده کنیم؟برای دانشجویان کاردانی وکارشناسی ناپیوسته وکارشناسی ارشد 4ترم وکارشناسی پیوسته 8ترم میتوانید وام دریافت نمایید.

 

  1. چند ترم میتوانیم از تخفیفات استفاده کنیم و اینکه هر ترم می بایست مدارک برای استفاده از تخفیف را بیاوریم یا نه؟ تا زمانیکه دانشجو سنوات مجاز تحصیلی دارد می تواند ار تخفیفات استفاده کند و یکبار نیاز است مدارک تخفیفات را به صورت کامل تحویل دهند.

 

 

  1. چطور وارد سامانه گلستان شویم؟  از طریق آدرس    30.139.195 .10 ویا  آدرس Qazvin.kar.ac.ir

 

  1. شهریه معرفی به استاد چقدر است؟نصف شهریه ثابت به اضافه شهریه متغیر دروس که بعد از تکمیل فرم معرفی به استادوثبت در رایانه به صورت الکترونیکی واریز می شود. ضمنا زمان مراجعه جهت گرفتن فرم معرفی به استاد دهم وبیستم هر ماه می باشد.

 

  1. زمان امتحان معرفی به استاد چه تاریخی می باشد؟تاریخ امتحان معرفی به استاد سوم هر ماه می باشد.

 

 

  1. هزینه مرخصی چقدر میشود؟ شهریه ثابت به صورت کامل می باشد

 

  1. کارت دانشجویی و ژتون را از کجا دریافت کنیم؟از واحد دانشجویی وفرهنگی

 

  1. تقسیط شهریه به چه صورت می باشد؟در ابتدای هر ترم طبق اطلاع رسانی امور مالی به میزان درصد اعلامی توسط موسسه  به دانشجویان اعتبار داده می شود که به صورت تخفیف در پورتال دانشجو ثبت می گردد. ودانشجو در طول ترم به صورت قسطی در اقساط اعلامی وحداکثر یک ماه قبل از امتحانات  بدهی شهریه را می بایست واریز نماید.

 

  1. گواهی اشتغال به تحصیل را باید از کجا بگیریم؟درخواست گزارش 1251 درسامانه گلستان

 

  1. آیا امکان دارد بدهی خود را نزدیک امتحانات یا حتی بعد از امتحانات تسویه کنیم؟باتوجه به تقسیط شهریه وامکان دریافت وام در هرترم تایک ماه مانده به پایان ترم          می بایست بدهی شهریه  تسویه شود.

 

  1. چه روزهایی برای تسویه حساب مراجعه کنیم؟روزهای دوشنبه وپنج شنبه هر هفته تا اطلاع ثانوی

 

  1. آیا میتوانیم از طریق بانک شهریه واریز کنیم؟واریز شهریه فقط بصورت الکترونیکی واز طریق سامانه گلستان  می باشد .

     15-میزان تخفیف به دانشجویان ممتاز چکونه است ؟ میزان 30-40و50درصد تخفیف در شهریه ثابت جهت دانشجویان رتبه اول تاسوم در هررشته ،هر مقطع وهر ورودی(سقف     دانشجویان هم ورودی وهم رشته 16نفر می باشد).         

 

    16- شهریه دروس آموزش محور چقدر است؟برای اخذ دروس آموزش محور ابتدا می بایست پایان نامه اخذ گردد و پس از تایید آموزش وانجام مراحل اخذ دروس آموزش محور ، طی یک درخواست به امور مالی  مراجعه و مجوز مالی اخذ دروس آموزش محور داده می شود.ضمنا برای دروس آموزش محور نیازی به واریز شهریه متغیر نمی باشد وفقط شهریه ثابت واریز     می گردد.

 

   17 -شهریه تمدید پایان نامه چقدر است؟ در صورت داشتن سنوات مجاز ( در ترم 4) می بایست شهریه ثابت  رابصورت کامل واریز نمایند وبرای تمدید پایان نامه از ترم  5  به بعد نصف     شهریه ثابت را واریز نمایید.

 

  18-  چرا برای دانشجو سر ترم ایجاد نشده است ؟باید برای حل مشکل به  کارشناس رشته خود مراجعه نمایند

  19-چگونه میتوانیم کارت ورود به جلسه امتحان را بگیریم؟ گزارش 428 در سامانه گلستان

  20-زمان دریافت فرم مجوز دفاع چه تاریخی می باشد؟حداقل یک ماه قبل از تاریخ دفاع می بایست فرم مربوطه را اخذ و از واحدهای مزبوطه تاییدیه بگیرید

 

آمار بازدید کنندگان

بازدید امروز :7
بازدید این هفته :198
بازدید این ماه :345
مجموع آمار بازدید ها :112811

سیستم آمار بازدید کنندگان

اخبار و اطلاعیه های ثبت نام

تعطیلی سازمان مرکزی در ایام تعطیلات عید نوروز تعطیلی سازمان مرکزی در تاریخ 1402/12/05 تعطیلی دفتر مرکزی مورخ 1402/11/21 تعطیلی سازمان مرکزی در تاریخ 1402/09/25 اسلاید اول
Template Design:Dima Group